Rafrika

Afrikában - Egyiptom, Szudán, Etiópia, Kenya, Dél-Afrika és (talán) a többiek... :)

Friss topikok

  • Lagartixa: Igen, már én is vártam a soron következő irományt, nagy élvezettel olvasom a kalandjaidat. Pusz: S... (2011.04.04. 14:46) number 5 (03.02.)
  • bamakos: Szia Toki! BÚÉK. Mizu veled? Kicsit hiányolom az újabb szösszeneteid Szudán arcairól vagy már Etió... (2011.01.07. 11:21) esküvő
  • bamakos: szeva! milyen szudán? bármily hihetetlen, azért olvassuk a blogod. :) millió pusza (2010.12.15. 21:00) úton...
  • Egy Motoros: Kiváncsi lennék mit szólt a hotel személyzete a "vendéghez". Vagy ez mindennapos? További jó utat. (2010.12.11. 00:03) a luxori két oldal...
  • tokivagyok: vajon ez a civilizáció 'jobb', mint a civilizálatlanság? :) a latte mindenesetre a múlté, most má... (2010.12.10. 20:12) kairói pillanatképek...

Linkblog

A nagyutazás...

2011.04.17. 17:34 tokivagyok

vége...?!

Ütött az óra. Vagyis ütöget. Mindjárt vége.

De én még mennék. Még ’futnék’. Még látnék. Még nem akarom abbahagyni.

Érzem, hogy valami hiányzik. Vagyis sok minden hiányzik. Hiányzik az ’otthon’. Hiányzik a barátság. Hiányzik a szeretet melege. De ugyanakkor hiányzik még a vágy is, hogy visszatérjek. De hiányzik az idő is, hogy továbbálljak.

Kettőség.

Küzdöttem. Hisztiztem. Kapaszkodtam. Pillanatokba. Érzésekbe.

De vége. Beláttam, hogy ezt a fejezetet le kell zárni. El kell hagyni a léghajót. Rengeteg súlyt ledobtam, hogy minél magasabbról, minél több mindent ’lássak’. És úgy érzem láttam. Láttam, miközben szenvedtem, örültem, sírtam, nevettem, elengedtem, megértettem, gondolkodtam és tanultam. És mindezt kendőzetlenül őszintén és nyersen.

Viszont most vissza kell térni.

Hogy innentől új könyv íródik-e, vagy 'csak' egy tiszta lap a már meglévőben, az még kérdéses. Hogy változott-e valami, hogy több lett-e, vagy kevesebb, ugyancsak eldöntendő. Hogy ez minek a vége és minek az eleje szintén válaszra vár még.

De mostantól jöhetnek az ’új’ kérdések…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rafrika.blog.hu/api/trackback/id/tr882834032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása